Jumaat, 30 Disember 2011

KEHEBATAN TENTANG DHIA

salam sejahtera semua, dan salam satu malaysia... acecee, semangat tahun baru la katakan... sangat bz sejak kebelakangan nie sampai xda masa nak taip new entry, kalau ada masa pown, rasa otak beku xtahu nak tulis apa.. ok fine la kan ada sape kisah ka??? huhuhuu





aku adalah salah seorang penonton setia TENTANG DHIA.. kalau tak sempat nak tengak dekat tv pown, mesti akan tengok dekat tonton.. memang xboleh tinggal.. apa yang bestnye tentang dhia nie?? nak tahu search and tengok sendiri laa k..

lepas ja tentang dhia nie tamat, sosek sosek sana sini cerita tentang dhia.. geram sana, geram sini.. lawak jugak aku tengok gelagat pengkritik.. buka fb pown ada jugak bercerita tentang dhia... buka twitter pown ada jugak.. adoii mau xhebat kan.. soo memang hebat la kan.. hehehee

apa yang aku perasan la tentang dhia nie, dari mula sampai habis aku tengok, ialah lagu yang dimainkan dalam cerita nie, memang bayang kowt.. semuanye best-best kowt.. aku pown xtahu la kauowg perasan atau tidak.. disebabkan minat dengan lagu-lagu tu, aku pown search laa kan.. jom tengok senarai lagu yang ada...


  1. Armada Band -  Cinta Itu Buta
  2. Hiro - 02 Cinta
  3. Indah Dewi Pertiwi - Di Atas Satu Cinta
  4. Indah Dewi Pertiwi ft. Teuku Wisnu - Cintamu Adalah Takdirku
  5. Opick - Rapuh
  6. Vierra - Kesepian
  7. Adi Putra - Dhia Untukku
  8. Opick - Maha Penyayang
  9. Calvin Jeremy - Tetap Setia
  10. Randy Pangalila - Tanpamu Ku Tak Bisa
  11. Armada - Kau Harus Terima
  12. Asmirandah - Ketulusan Cinta

setakat tu ja la yang aku tahu.. 12 lagu dalam sebuah cerita.. memang menarik..



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...