Sabtu, 18 Jun 2011

SIAPA SAIFUL KHALIB???

ingin tahu siapakah SAIFUL KHALIB atau nama penuhnye MUHD SAIFUL BIN KHALIB...





buah hati baru saya???




cinta hati saya???




kebenaranye???






dye sudah berISTERI okey...




sswwweett kan...



saya sangat-sangat suka dengan saiful nie.. dye memang-memang the best.. suka dye bukan sebab dye hensem, kaya or whatever.. but i like saiful because dye punya karya.. actually dye adalah seowg PHOTOGRAPHER  AND DESIGNER... first-first tengah dye punya gambar memang tertarik.. memang suka.. then terasa nak tahu dye guna software apa untuk edit.. then terus chat dengan dye at FESBUK... 


mula-mula rasa segan and silu laa jugak.. maklum laa saya kan shy shy cat.. huhuhuuu.. then pas hantar tunggu beberapa minit dye reply... waaaa terkejut jugak saya dibuatnye.. but seronok jugak coz dapat respon kan.. macam-macam laa yang saya tanyakan.. but semuanye tentang design sahaja.. dan dye pown gtaw laa software apa yang dye guna.. actually dye memang best coz dye tak laa kedekut ilmu.. dye nak nugak berkongsi dengan kita yang tak berapa tahu nie kan.. tuu laa yang bestnye tentang saiful khalib nie.. 


hasil karya beliau...


















that all for to night.. nnt kita bercerita pasal photographer gempak lagi chomel + cute iaitu OKY RAHMAN pulak okey...






1 ulasan:

NOVA berkata...

waahhhh!! tak sangka la plak ada peminat encik sk.... saya kagum sama awak... ^_^ entri the best laa....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...