Jumaat, 17 Jun 2011

BeFunky Photo Editor...

okey selamat you all semua.. huhuuu.. tengah2x malam baru nak hapdate kan.. pape jewr lah kan.. janja saya tak buat bising.. hehehee... okey, tengah malam nie.. saya nak share laa dengan kauowg semua satu software editor yang agak boleh tahan laa.. memang best.. simple and easy to use.. tak berat sangat but sweet laa.. just click-click jaa kan.. soo memang sesuai laa untuk kauowg yang suka edit gambar dengan cara mudah and cepat.. nak tahu macam mana feel gunakannye.. jom CLICK HERE.. 



saya juga telah mencubanye.. if kauowg rasa macam tak percaya kaa pape kaa..  kauowg boleh laa tengok hasil edit yang telah saya buat dengan menggunakan BeFunky.. dah puas tengok boleh laa cuba yer.. mana tahu boleh kauowg edit untuk banner blog kauowg kan.. have fun...


v
v
v
v
v


ini adalah gambar asal yang saya gunakan untuk edit.. 
gambar nie asli punya..





v
v
v
v
v


gambar yang telah di edit..











soo amacam?? okey tak?? suka tak?? rasa macam tak perlu susah2x kan.. xperlu guna adobe itu laa adobe ini laa.. hanya dengan satu CLICK saja kauowg boleh dapatkan hasil edit yang sama seperti gunakan adobe.. semuanya di hujung jari bukan?? huhuuuu... selamat mencuba yer...








Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...