Selasa, 12 Julai 2011

DAPAT TAWARAN DARI MASKULIN....

mesti rasa pelik kan bila tengok tajuk entry kali nie.. sebabnye pemilik blog bersawang ini perempuan bukan lelaki.. MASKULIN - PEREMPUAN = BIAR BETOL???  silap hantar rasanya.. gagagagaaaa... tak perlu pening-peningkan kepala kauowg semua memikirkannye okey... kerana saya akan explain one by one..









kali nie cerita berkisahkan tentang kawan saya iaitu SHAFIQ HASHIM... kauowg boleh laa follow dye dekat blog dye okey... baru saja petang tadi kitaowg da komen-komen dekat wall dye tentang buah tangan yang dia dapat dari KARANGKRAF... butir-butirnya seperti berikut...



Alhamdulillah, saya menerima buah tangan daripada Karangkraf. Terima kasih kerana sudi memilih saya sebagai Lelaki Maskulin, maaf saya tersilap tulis terpilih sebagai pemenang peraduan majalah Maskulin kali yang ke 4 saya menerima hadiah daripada Karangkraf hasil daripada HOBI SAYA menyertai peraduan majalah Maskulin. "









untuk tahu lebih lanjut boleh follow dye okey...  apa yang nak diceritakan dekat sini adalah tentang perbualan kitaowg dekat fesbuk.. saya ada kata dekat dye saya doakan semoga nanti dye plak yang masuk dalam majalah maskulin tu.. btw tak sangka plak petang tadi jugak dia dapat call dari EDITOR KARANGKRAF.. mintak butir peribadi bagai and nak wat photoshoot sekali.. waaa terujanyee dengar.. masin jugak laa mulut saya nie kan.. gagaggaaaaa... pape pown saya sentiasa doakan kejayaan kawan-kawan saya.. walaupon benda tak pasti lagi, tapi saya tetap tumpang gembira kerana saya tahu kawan saya juga sangat gembira.. tahniah yer shafiq..



saya tahu mesti dye sangat malu lepas saya wat entry tentang diri dye... kerana dye memang seowg yang sangat pemalu.. biarpown mcm tu sangat suka dengaq dye bagi penerangan dalam kelas.. kira betapa malu and gemuruh pown dye, dye tetap still nampak cool.. tak gitu shafiq??? hahahahahaaa






okey tak mau citer panjang-panjang, jom tengok gambar maskulin kita.. 




♥

♥

♥

♥

♥




inilah empunya diri yang saya maksudkan..
ada gaya maskulin tak???





sila pedulikan owg yang dihujung itu okey.. melayan perasaan katakan.. hahahaaa


saya bersama dye.. masa nie time dinner...


dilangkawi...


babah saya bersama dye.. hope tak kisah la kan nak letak jugak babah saya.. 
love you sayang...





sekian...






3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Wahhhhhhh...Terharu Nie...
Terima Kasih Banyak-banyak Iel..
Kmi Amat menghargainya...

Terima Kasih Sangat2..

Lelaki Maskulin..Hihihi

sukasukisaja berkata...

hahahaa.. malu niieehhh... sama2x.. sebagai kawan saya sentiasa doakan kejayaan kawan2x..

semutsengal berkata...

maskulin tu apa ?


LALLALALALLALALAAAA....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...