Isnin, 11 Julai 2011

KESEMPATAN YANG ADA...

selamat petang semua.. hope kauowg semua sihat-sihat la okey.. actually saya sendiri pown baru lega demam.. mau tak nya asyik hantam durian saja.. pape pown durian memang terbaik.. entry kali ini bukan berkaitan dengan durian yer.. 






apa yang dimaksudkan dengan tajuk entry diatas adalah saya berkesempatan berjumpa dengan kawan saya, and berpeluang habiskan masa dengan dye walaupun sebentar tapi sangat-sangat seronok.. pemergian saya ke rumah dye memang sangat-sangat tidak dirancang.. 







saya hanya teman ayah pergi jejalan umah sepupu bersama dengan atok-atok saya.. memang best jugak coz saya dapat melantak durian lagi.. setiap rumah yang kitaowg pergi, diaowg mesti akan jamu durian.. tak heran laa kalau saya demam untuk kali ke-2 kan... eeessshhhh... terciter sal durian plak... 







rumah terakhir kitaowg pergi rumah sepupu saya, kitaowg pergi melawat suami dye coz sakit.. sambil-sambil tunggu owg tua-tua berborak, saya apa lagi.. ambil peluang laa untuk pergi rumah kawan saya yang berdekatan dengan rumah sepupu saya.. sebelum nak pergi tu memang phone banyak kali dekat kawan saya, tapi tak jawab.. last-last saya ambik keputusan pergi jugak rumah dye, ada atau tidak itu belakang kira.. alang-alang dah sampai situ, apa salahnya teruskan saja niat kan.. hahahahaaa....







alhamdulillah sampai jaa rumah dye, dye ada dekat rumah.. sangat-sangat seronok laa.. tak sia-sia saya pergi kan.. terasa rindu plak kan.. gagagagaaaa....walaupown tak lama tapi saya suka.. enjoy.. dapat borak-borak dengan mak dye tentang politik sambil tunggu mak dye goreng cucur cempedak.. politik laa sangat kan.. padahal tak tahu pape pown just geram and tak suka pasal perhimpunan haram tu laa.. memang tak suka.. lepas dapat minum and makan cucur kesukaan tu kitaowg main plak ping pong.. hahahaaaa.. main macam laa pro sangat kan.. padahal hantam prono jaa saya pukul.. yang saya tahu kutip bola lagi banyak dari pukul bola.. hahahahaaa.. tapi tak kira okey laa, dapat jugak keluarkan peluh dari saya dok rumah makan and tido ja kan.. 




too kawan, thanks atas layanan anda.. 






kawan saya itu adalah roomate saya masa sem 6.. lain-lain sem pown kami duduk sekali jugak sekali dengan kawan saya asya.. kitaowg nie boleh kata rapat jugak.. pape hal saya akan cerita dekat dye.. suka duka saya, hanya saya cerita dekat dye.. walaupown kadang-kadang masam muka, kami still boleh bermaafan.. memang lumrah laa semua owg tak perfect.. bila masam muka sama-sama tak tegur.. wat bodo saja.. biar berpisah sekejap and kembali berjumpa terus lupa tentang bermasam muka itu.. dan kami biasanya akan berceloteh untuk cerita itu dan ini tentang aktiviti cuti.. dan itu sangat menggembirakan.. 










saya terima dye seadanya dye.. dan saya nak ucap terima kasih kepada kawan saya kerana terima saya seadanya saya.. beri saya kekuatan saat pemergian ibu tercinta saya.. faham keadaan saya saat saya selalu tinggalkan dye membuat final projek (kitaowg satu group) untuk menjaga ibu tercinta yang sedang sakit.. saya jugak selalu tinggal dye untuk larikan kesedihan saya, untuk cari kegembiraan dihati saya.. sem 6 adalah sem yang saya selalu tinggalkan dye.. saya harap kawan maafkan saya.. saya tak suka kawan melihat kesedihan saya.. biarpown kawan pernah tengok saya menangis, tapi saya tetap akan larikan kesedihan saya.. kerana saya tahu kawan juga ada masalah dye sendiri.. saya tahu kita sama-sama melalui kesedihan kita sendiri.. saya tahu kita sama tidak mahu susahkan antara satu sama lain.. pape pown saya nak ucap terima kasih kawan kerana tidak ambil hati dengan saya.. saya juga nak mintak maaf kepada kawan kalau-kalau saya ada buat salah dengan kawan.. saya sangat sayangkan kawan saya.. 









kitaowg banyak buang masa dekat kuala perlis.. pekena laksa, sirap limau + ABC memang terbaik.. 
suka pergi sana coz boleh ambik angin banyak-banyak.. hahahahahaa


depan jabatan pown boleh bergambar apa... gagagaggaaaaa...


pergi kenduri rumah staff TM, tempat kitaowg praktikal..


time nie kitaowg pergi dinner yang jabatan kitaowg buat...



dalam kerata, onway pulang ke poli dari baling coz pergi kenduri rumah P.A kitaowg..


bila jumpa makan memang tak leh nak cakap apa.. kecik bukan sebarang kecik.. 
kuat makan okey..


bersama penyelia final projek kitaowg, Cik Mimie..


hiraukan muka saya yang buruk itu.. apasal muncung entah... 
dah dapat aiskrim pown muncung jugak.. time nie dekat langkawi, tengah tunggu kawan-kawan kitaowg shopping kain batik..




setakat ini saja okey.. daaa muchuk-muchuk masam...









Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...