Jumaat, 29 Julai 2011

I'M BACK...

hampir seminggu or dua minggu saya telah tinggalkan fesbuk and blog bersawang saya nie.. sangat-sangat laa windu... paling membuak-buak rindu tu ofcoz laa pada blog saya nie.. kalau fesbuk tu xwindu langsung.. hahahaaaa



ke mana laa agaknye saya pergi kan sebab lama sangat menghilang...





FIRST

saya sibuk siapkan hantaran untuk sepupu saya.. actually wedding dye baru je lepas..kalau dulu selalunya arwah mak saya yang selalu buatkan hantaran untuk kenduri kendara sepupu sepapat, but now saya pulak yang ambil alih semua tu.. sememangnye sangat berpuas hati lorh bila kita siap membuat satu hantaran.. hantaran saya berbentuk love okey.. sangat-sangat cute... hahahaa.. terlebih memuji diri sendiri plak.. jangan tak tak tahu pertama buat hantaran nie... keh keh keh...


seronok punya seronok tapi xbest jugak coz saya xdapat nak masukkan gambar hantaran saya tu disini.. pape pown saya berjanji akan masukkan gambar hasil hantaran saya yang pertama... bak kata owg-owg pro "PENCETUS IDEA" laa konon.. kah kah kah....





SECOND


saya kurang sihat.. mau nye tak, saya sakit perut.. memang teruk sangat-sangat.. yang nie pown pertama kali jugak saya merasakan kesakitan ini.. bayangkan dari pukul 6 pagi sampai pukul 6 petang.. memang tak boleh nak berenggang dengan toilet langsung.. memang duduk ditepi toilet saja.. memang menangis teruk laa.. kalau boleh nak jaa cucuk ubat bagi pengsan.. hahahahaaa... makan ubat macam-macam still tak lega.. 


ubat-ubatan yang diambil


  1. cekiteon _eja tak betoi...
  2. makan pucuk buah jambu...
  3. minum air teh kelat.. _ piauuuuoo punya kelatpai tertido...
  4. last-last xlega jugak, muka pown dah pucat, ayah bawak pergi hospital.. kena cucuk untuk tambah air.. lepas tu terasa kurang sikit.. memang the best lorh...

sebab sakit

  • minum air special buatan sepupu saya iaitu air anggur campur susu _ ala-ala sirap bandung laa konon.. memang the best punya special laa... tobat tak sentuh dah air tu lepas nie.. xsanggup rasanya... hahahahaaa... 


tamat sudah cerita cuti saya...






Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...