Sabtu, 4 Jun 2011

KAWAN PELAKON..

actually sesaja nak story pasal seowang kawan nie.. nama dye NUR AIN IBRAHIM.. dye nie dulu satu sekolah dengan aku and satu kelas dengan aku.. owg nye tinggi.. daa satu hari tu masa aku sedang lepak dengan family my babah.. then daa laa tengok citer MAKBUL at TV2.. syok punya syok tengok then kuar muka kawan aku nie.. memang tak percaya laa.. then aku gtaw babah and mak babah tu kawan aku.. diowg cakap diowg tak percaya... aku kata tak pe kita tunggu paihabis citer and aku gatw nama kawan aku nie kat diaowg.. menanti punya menanti... habis laa cerita tu then babah and mak babah pown tengok laa ada kat tak nama tu.. then diaowg percaya lepas jaa tengok senarai nama tu ada.. hahahahaaa.. lawak-lawak.. 

apa aku membebel kata atas tuu tah... panjang berjela.. okey.. kawan aku nie memang dari sekolah lagi memang dye suka berlakon, menyanyi and menari.. dye juga selalu ikut kebudayaan punya program.. soo tak hairan laa kalu dye berlakon kn.. dah memang minat dye.. pape pown hope dye berjaga..


serba sedikit gambar beliau di lokasi..

v
v
v
v
v















1 ulasan:

:.Hafsah Harun.: berkata...

cun jgk la kwn ciq yayang nie..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...