Selasa, 5 Julai 2011

BZNYA DIA BEKERJA...

hari nie dengan tak tersengajanya telah tertengok gambar kawan my babah tang dekat fesbuk.. and saja-saja laa membelek.. coz title pic tu tenteng RNK punya PC FAIR.. bukan apa..my babah kerja dekat situ, tu pasal sibuk-sibuk nak tengok kalau-kalau da barang-barang best.. and paling penting kalau-kalau ada my babah.. gagagagagaaa.. gewbik sebetar.. actually lepas tengok and tengok memang ada laa babah saya.. tengok diaowg pown memang bz sangat melayan kerenah pelangggan.. pelanggan pown boleh tahan ramai.. barang-barang kedai tu pown agak boleh tahan.. memang syabas kepada mereka yang menjayakannye.. terutama my babah.. bz sampai saya nak kacau pown tak boleh.. huhuuu.. tapi biasa laa kan, time kerja kena kerja.. soo xboleh ganggu-ganggu.. bila malam ada masa dengan saya pown dah okey.. sangat-sangat sayang my babah... maaf yer babah coz saya rajin wat perangai.. gagagaagaaa... actually saja nak tarik perhatian saja.. bila kena marah nangeh-nangeh semua.. kan dah padan muka.. lepas tu baru rasa nikmat betapa gumbira dan bahagianya saya.. hahahahaaa.. gegeh kan saya.. apa kisah saya gegeh dengan babah saya saja.. 






p/s to babah :- bu sangat-sangat sayang and windu dekat babah taw... mmuuaacchh!!!!





betapa kusyuknye babah bercerita.. dengan gaya tangan sekali.. begitu laa babah saya bila mula bercerita or berceloteh... hahahaa kerja rajin-rajin yer babah...sowi bu cur gambar..








Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...