Isnin, 30 Mei 2011

KENDURI KENDARA.. + THE CARNIVALL..

okey hari nie nak citer tentang aku g KENDURI dengan ayah and adik aku.. okey masa nak pegi tu memang rasa malas sangat sebab aku baru ja siap masak.. then ayah balik kerja terus cakap, siap2x kita g kenduri.. addooiii lemah giler aku pas dengar coz gtaw last2x minit kan.. biasa laa aku nie dak laa buchuk2x berpeluh memasak kan.. mesti laa nak mandy and itu and itu ini kan.. dengan baju tak ayen lagi.. damm memang membuat aku jadi kalut.. then pas siap2x kemas dapur aku pown g la mandy and siap2x.. tah masuk ka tak warna aku pakai tu pown tak tau laa.. hantam saja laa labu.. coz pape pown tak prepair.. + dengan HIGH HEEL plak tu.. pakai high heel bukan apa coz takut ada lecah jaa.. coz hujan kan.. 

sampai jaa kat sana terus g makan.. masa dalam keta dah pesan kat ayah and adik, makan dengan aku.. jangan tinggal aku.. al-maklum laa selalunya ada mak, but now bila dah tak da seowg2x plak laa aku makan.. soo shy okey.. hahahaaaa... giler punya lapar makan banyak ooo.. tambah plak dengan nasi sedap... memang menyelerakan...


pic tak berapa chantek coz camera pown tak chantek.. hahahahaaa

v
v
v
v
v




v
v
v
v
v



pas tu baru-baru aku and adik-adik and sepupu g THE CARNIVALL.. oooppsss.... dengan family pak ngah aku sekali okey.. kami pg sana best.. dari pagi sampai ke petang dalam pukul 6 lebih kowt baru kuar dari carnival tuu.. dasyat tak dasyat kitaowg berendam kat dalam kolam tu.. hahahaaa... permainan kat dalam tu semuanya aku main.. tak pernah-pernah aku main.. tapi hari tu semuanya aku cuba.. yang takowt naik aku naik.. coz aku nak hilangkan tension aku nie.. nak enjoy.. soo hari tu adalah permulaan untuk aku.. soo enjoy habis-habisan.. 

pai ayah antaq msj cakap "kenapa fon tak angkat??? msj tak reply??? seronak sangat kaa??? " ooppss... kecian kat ayah.. bukan tak nak angkat or reply.. but hpon semua kitaowg adik beradik letak dalam local.. takowt2x hilang.. sowi yer dady... : p


nie kat pintu depan sebelum masuk ke dalam THE CARNIVALL...

 

air pancut ada dekat ruang legak selepas masuk ke dalam THE CARNIVALL..


nie semua adalah mainan aku yang aku main.. ada yang hampir-hampir buat jantung aku nak terkeluar.. yang warna biru tuu memang gayat...





kengkadang dekat THE CARNIVALL juga ada buat macam-macam pertandingan.. memang best.. sesuai sangat kalau nak buat FAMILY DAY..


port nie yang paling best.. tapi port nie untuk budak-budak.. tapi aku tak kira.. aku hantam prono saja..  actually kita kena tunggu air dalam baldi yang besar tu penuh dulu.. macam budak2x tu dok tunggu...


then.... aaarrrrrrrrrr.... air dah turun... seronoknyeeeeee.... hahahahahaaa.. kalah macam budak2x...
memang best kan.. hahahahaa



v
v
v
v
v



selepas selesai mandy kitaowg pown bersiap2x then apa lagi bergambar laa...
mesti laa mula dengan aku...

v
v
v
v
v


aku dengan awek adik aku..


aku dengan sepupu.. bukan bf okey.. nnt babah babab kalu gatai dengan owg lain... 
hehehee..


last sekali adik aku and sepupu...


-TAMAT-





Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...