Rabu, 13 April 2011

MY NEW TUMBLR..

fuuyooo... now aku daa 3 diari tuu.. terbuka ada, tertutup pown ada.. apa aku nk citer pown tak taw laa kan.. tapi sebenarnya aku saja nak belajaw.. nak bukakan minda dengan menda2x tu semua.. mmng the best laa.. nie yang terbaru... and ada lagi yg baru tpi nnt saja aku wat okey.. yg nie mmng menarik perhatiaan aku coz tak semak.. mmng cool kalau dijadikan diari.. jom2x usha TUMBLR... apa itu TUMBLR nnt kauowg tgk sendiri and cuba sendiri and cari jawapan sendiri untuk pertanyaan aku itu okey... >>>> http://ciqyayang.tumblr.com/post/4518935279/first-time

2 ulasan:

Nurul Fadila berkata...

cik puan sri dalilah, anda di tag di blog saya :D

sukasukisaja berkata...

iyaa datin sri fadila.. sya dh tgk.. tq yer..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...