Rabu, 25 Mei 2011

AYAT CINTA...

Apa kabar cinta?
Masihkah tetap untuk-NYA……?
Apa kabar rindu?
Masihkah tetap untuk surgaNYA..?
Apa kabar hati?
Masihkah sesejuk dan sebening embun pagi….?







okey... hari nie sesaja nak berkongsi dengan kauowg semua ayat2x cinta.. aku nie kengkadang betol.. and kengkadang tak berapa nak betul.. kengkadang pemalu.. and kengkawan tak berapa nak malu.. hehehee.. actually bila aku tak berapa nak malu nie.. aku suka tulis ayat2x cinta untuk buah hati aku yang comel + muchuk tu.. kebiasaanye aku akan tulis ayat2x cinta berdasarkan apa yang aku rasa laa kan.. aku cakap jaa terus terang.. sebab lebih selesa kowt.. 

kalau kauowg nak tahu,, ayat2x cinta nie memang perlu kita gunakan dalam hubungan.. kadang2x ayat2x cinta nie boleh membuatkan hubungan kita bertambah erat.. dan boleh jugak renggangkan persselisihan dalam sesebuah hubungan.. tapi aku lebih suka tulis sebagai tanda aku menghargai SI DIA di samping aku.. 

kengkadang ada jugak owg cakap kat kita yang suka tulis ayat2x cinta nie, macam nak menunjuk laa apa laa.. padahal benda2x tu semua normal okey.. apa yang kita rasa kita tulis jewr laa kan.. pape pown elak apa yang OWANG NAK CAKAP.. pedulikan saja okey.. janji jiwa kita gembira..

kepada kawan2x blogger semua.. sesiapa yang ada kekasih or what ever, jom join saya TULIS AYAT CINTA BUAT TERSAYANG.. >_<


v
v
v
v
v


OOOPPPPPSSSS!!!!! jangan fikier kekasih saja okey... ayat2x cinta buat AYAH DAN IBU juga perlu taw... actually saya sebahagian daripada mereka2x yang suka tulis SURAT CINTA buat PARENTS saya... 


jom.. jom... join....

v
v
v
v
v






♥ Cintailah orang yang mencintai kamu,
   jangan cintai orang yang kamu cintai,
   karna mencintai orang yang kamu cintai  
   akan membuat kamu susah, 
   sedangkan mencintai orang yang mencintai kamu akan membuat kamu senang.


♥ Mengenalmu adalah suatu anugerah
    Menyakitimu adalah suatu larangan
    Mendampingi hidupmu adalah suatu kebahagiaan
    Meninggalkanmu adalah suatu kebodohan




♥ cinta bukanlah matematika yang bisa di hitung
    cinta bukanlah PPKN yang selalu di atur oleh pasal
    cinta bukanlah ekonomi yang kadang untung dan rugi
    tanpa cinta kita takan menjadi seperti ini




♥ dalam kamus ada kata, dalam kata ada makna, 
    dalam makna ada cinta, 
    dalam cinta ada hati, 
    dan dalam hati ada    
    yang tercinta…………
    I LOVE U so much….!!!!!



♥ Dengan senyuman, kau luluhkan hatiku…
   dengan senyuman, kau perlihatkan dunia padaku….
    hanya dengan sebuah senyuman….
    kau berikan aku kesadaran…
    begitu indah cerita hidupku oleh senyummu…..
    i love u,

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...