Ahad, 3 April 2011

DINNER MALAM PRAGRADUAN...

actually baru jaa balik dari dinner.. sampai je kat bilik terus lapar, tahap gaban punya.. then g cari mamam kat bilik kawan.. borak2x jap pastu balik bilik.. now kat atas katil, mengadap laptop buruk aku nie.. ditemani bantal2x buchuk aku.. oooooo.. bahagiannyee kan.. kerja2x stil lgi tak siap, mmng kena pulun habis nie.. hahahahaaaa.....

mlm PRAGRADUAN... besa2x saja.. tak semenarik first2x dulu laa kan.. majlis pown bosan saja.. lagi bosan tak da en. tayang.. actually aku impikan kami sama2x dpat join majlis nie walaupun xsama2x habis.. mmng aku harap2x sangat laa.. btw semuanye tak terjadi.. da masalah kit.. besa laa tak semua yg kita impikan tak tercapaikan.. pape pown terpaksa enjoykan juga diri aku nie seowg2x.. nk happy lebih2x pown tak leh coz ada mata2x memandang.. and biasa laa bila dh brpunya nie kan, kena laa jga tingkah laku, takowt2x benda yang kita tak wat owg cita lebih2x plak kan..

pape pown semuanye dah berakhir.. harapan hanya tinggal harapan.. kehidupan perlu diteruskan.. perlu pandang kedepan.. masih jauh perjalanan aku.. huhuhuuuu... 04 APRIL 2011 tarikh keramat aku akan present FINAL PROJEK.. manyak menda lagi tak siap.. da sehari jaa lagi.. terasa kehangatannye... harap2x semuanya berjalan dengan lancar.. amin... cayOk-cayOk...

GAMBAR, KEMUDIAN HARI AKU UPLOAD

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...