Khamis, 31 Mac 2011

RAPUH...

Lirik Lagu Agnes Monica Rapuh

Belum sempat ku membagi kebahagiaanku
Belum sempat ku membuat dia tersenyum
Haruskah ku kehilangan 'tuk kesekian kali
Tuhan kumohon jangan lakukan itu

Reff :
Sebab ku sayang dia
Sebab ku kasihi dia
Sebab ku tak rela
Tak s'lalu bersama
Ku rapuh tanpa dia
Seperti kehilangan harap

Jikalau memang harus ku alami duka
Kuatkan hati ini menerimanya

RAPUH... mcm jiwa aku yg sangat rapuh...
kenapa jiwa aku berkecai??
kenapa aku bersedih??
kenapa aku lemah??
kenapa aku tak brdaya??
kenapa... kenapa.. kenapa...

aku sayang dye, tapi kenapa aku lukakan hati dye..
aku rindu dye, tapi kenapa aku menjauhi dye..
aku sedih dengan rasa ini..

babah say : dye tak faham apa yg owg rasa..
aku say : mungkin juga dye tak faham apa owg rasa...

aaaaarrrgghhhh!!!!!!!!!!!!!! kenapa aku hipokrit..
aku CEMBURUUUUU....
kenapa aku cemburu....
aku benci cemburu...
aku benci...
dan aku tak kan cakap yg aku cemburu...
aku akan diam...
bencinyee rasa itu...

mmmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!
kak rindu mak...
tak de tempat kak nak mengadu...
tak de sape kak nk peluk..
kenapa semua nie berlalu dengan pantas...
kak belum puas lagi bersama mak..
jiwa kak kacau...
kak sentiasa sedih...
kak selalu nk marah2x...
kenapaaa.....
aaaaaarrrrggghhhhhhh.......
bencinya rasa nieeee...
di mana tempat aku perlu meraung....

yaa allah kuatkan...
aku tak boleh bohong diri akuuu...
aku tak mampu....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...