Ahad, 27 Mac 2011

post at JTMK...

study dah tak lambat dah nak habis.. tu pown kalau semuanye berjalan dgn lancar..
saja2x laa kan habis kan masa sebentar snap2x kat depan jabatan sebagai kenangan.. 
sambil2x tngu P.A kitaowg habis kelas..
aksi tak seberapa jaa..
v
v
v
v





pas habis jmp P.A bual mcm2x dgn dye.. gosip habis dol.. hahahaaa.. mulut jahat tol kan.. tak de laa, actually kitaowg bual pasal makanan jaa... coz kitaowg semua tak mkn lagi.. then kitaowg punya P.A dan offer satu tempat nie.. dye kata makanan dia sedap.. kitaowg punya terliur punya pasal.. biasa laa dalam kelaparan kan.. habis jaa jmp kitaowg terus jalan g ambik duit kat ATM kat pakguard depan poli tu.. tanpa fikir panjang... terbayang2x kesedapan makan yg P.A kitaowg citer tu.. terus ja kitaowg langkah kuaq poli and g ambik teksi dan menuju ke ARAU.. pas jaa dok depan kedai tu belek2x kejap menu and order laa pa lgi...
kena layan diri taw kat kedai tu..
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

nyumi nyumi.. sedap ooo... aku seowg jaa yg melantak sunggh2x.. kawan2x aku semuanya slow2x laa mkn.. coz makanan kat situ tak pedas and manis sikit.. aku nie gumbira sangat2x lorh coz mmng kesukaan aku makanan tak pedas and manis2x sikit nie.. pinggan aku lincin kowt.. hahahahaaaa... tecian kat dieowg kan... masing2x pakat tak nk pg dah kedai tu.. hehehehehe... sssoowwiiii yer tawan2x...


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...