Ahad, 27 Februari 2011

lallalalalalalalalaa.............

alhamdullilah... aku boleh dah wat sikit2x coding tu.. suka2x... sebelum semuanya terjadi tu, agak2x payah jgak laa.. guling merata2x utk dapatkan error tu di mana... BUT dah dapat.. tak sia2x guling sana sini.. pas siap jaa satu.. satu saja.. bukan banyak pown.. hahahahaaa (sembang mcm bnyk jaa kan).. aku melalak seowg2x aku at bilik tawan aku (ifa + atin).. mmng suka sangat2x ditemani oleh mereka dan paling penting mereka tak tacau aku langsung... ALMAKLUM laa suara aku agak SODAP di dengar.. hahahahahaaaa (boleh tahan depa dengaq aku nyanyi noh... mcm haprak).. agak manyak juga aku dendangkan... hahahahaa... pas gitahu jaa kat my tayang, dye said : haaaa... p laa nyanyi puas2x.. elok nyanyi lewat2x malam niee.. (kan dah kone marah.. hambek ko.. padan mukaa..)  sekian???

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...