Ahad, 20 Februari 2011

JANGKITAN VIRUS YANG TERLAMPAU...

benda yang dah lepas tuu kita lupakn je laa k... tak guna kalu diingat2x kan balik... kadang2x menda2x mcm tuu leh wt kita sakit hati and serabut... last2x terjetusnya pergaduhan.. itukah ayang anda mahukan??? kalau itu yang anda mahukan... teruskanlah usaha anda... hahahahaaa... (mereng)
saya dah malas nak fikir benda yang tak berguna... menda yang memeningkan kepala.. menda yang buat saya benci... menda yang buat saya meluat... ok STOP!
sudah! sudah! tolong hentikan semua kegiatan berikut... kerana saya tak kisah pown.. hahahahahaaa

APA SAYA AKAN WAT???

  • kalau owg hormat sya, sya akan hormat balik..
  • kalau owg ngata sya, sya akan ngata balik..
  • kalau owg benci sya, sya akan benci balik..
  • kalau owg hina sya, sya akan hina balik..
  • kalau owg pijak pala sya, sya akan cari sampai lubang cacing...
ADAKAH SENARAI DIATAS ITU AKAN SAYA LAKUKAN???

OH TIDAK SAMA SEKALI... pada saya hanya owg yg tak matang... tak fikir jauh... tak fikir positif saja akan lakukan itu...
sebelum bertindak better fikir baik2x dulu.. agar langkah anda tidak silap... kita sama2x wat yg terbaik okey....


APA YANG TELAH AKU MEREPU, MEREPEK, MEMPOTPET DIATAS HANYA LAA SEKADAR GEGEH SEMATA2X... 

SEBENARNYA NAK GTAW, SEMPENA UMUR SAYA 21 TAHUN INI... SAYA MAHU BERUBAH ... HUHUHUUUU.... 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...