Jumaat, 25 Februari 2011

24 FEBRUARI 2010-BESDAY MY MAMA...

bulan FEBRUARI mmng bulan peringatan buat family aku.. coz besday untuk bulan FEBRUARI saja ada 3 owg... first, adik isham saya (11/02) , second saya (19/02) , lastly my mama (24/02)... and tak lupa juga kawan saya farah(23/02)... mmng dekat2x kan...

untuk bulan AUGUST pown ada juga peringatan.. coz besday 3 owg juga dlm family aku.. first, angah (19/08), second along (26/08), lastly my dady (29/08)... mmng bajet mantop punya... hahahahaaa...

ehhh.. jap2x tak cukup owg lagi nie.. daa lgi adik yg bongsu.. dye tuu lain sikit coz bulan dye tak de sama dgn sape2x pown... bulan JANUARI... dye nie dilahirkan masa tahun baru cina, kalau perasan bulu roma dye tak warna hitam, berkilat jaa warna putih... mai kot mana tah.. hahahaaa

UCAPAN BUAT MAMA :-

SAYA & DYE SAID 
selamat hari jadi mak.. semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.. kak doakan mak cepat sembuh dan tabah hadapi dugaan hidup ini.. kak sayang mak san ayah sangat2x...

MAK SAID
mak akan selalu mengingatinya..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...