Jumaat, 7 Januari 2011

TERKENA PANAH.

aloooo... selamat tengah hari semua...
aku bangun awal kan... haaaa tu baru laa anak dara namanya...
: p baru hari nie bangun awal dah kecoh2x kan...
hhaaiisshhh... apa nie...
sebenarnya bangun awal bersebab dol..
kalau tak.. tak de nampaknye aku pagi2x kat cafe mamam dgn en. yayang..
sesak giler kowt bangun pagi tdi.. al-maklum laa hujan2x niee kan..
tapi nak tak nak kena jugak laa bangun...
nama pown student kan...
pape pown mood aku untuk hari nie adalah HAPPY...
HAPPY SANGAT2x.. hati nie berbunga-bunga..
kenapa tah... mybe sebab ...... heheheeee
v
v
v
v
v
v
v
v
apa gelak2x.. aku serius nie... : p
nak taw kaa sebab apa???
jangan terkejut k...
sebabnyeeee adaaalaaahh.....
v
v
v
v
v
v
terkena panah senyuman dari USTAZ HASMINUDIN...
peerrrhhhhh... manis sungguh2x... mmng sukaa laa...
hahahahahaaaaa.... sape dye???
dye adalah ketua warden di poli aku skrg nie...
poly mana???  opecoz laaa PTSS...
PTSS tu apa???  search ternet n cari sendiri k..
tak kuasa nak terang2x...
balik pada senyuman tuuu.. mmng terpanah laaa...
dah dua kali kowt kena panah dengan senyuman dye tuuu..
hahahahahaaaa....  mmng terbaik lorh...
BUT dye nie tak laa semanis senyuman dye tu...
dye tu garang dol... asal nampak kalibat dye jaa, bebudak lari habis...
tapi tak pewr laa kan dah tugas dye sebagai ketua warden...
TITIK! 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...