Khamis, 16 Disember 2010

DOO THE BEST K...

ALHAMDULLILAH....
semua nya sudah solosai..
proposal + slide to present..
seronok saya tak sampai tahap kriktikal lagi k..
coz esok saya perlu presentkan final projek saya..
tak tahu nape tak rasa takowt langsung..
rasa relax and tenang giler..
mcm semua benda da beqeh jaa rasa..
hahahahahaaa... gilaaa betol laa jiwa aku nie..
harap2x jiwa still stabil untuk esok hari..


to my dady and my mom..
thanks soo much coz support me to do the best..
love you all soo much!!!
walaupon balik krj lewat still lagi nk tnya 
khbar anak dara dye nie..
hahahahaaa... besa laa kan..
anak manja.. huhuhuuuu...


too my friend.. i want to wish good luck for u all..
present bebaik k... jgn jdi mcm saya yg tak de rasa nie..
hahahahahahaaa...


good nyte world!!!


LOVE YOU SAYANG!!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...