Ahad, 12 Disember 2010

chat FB..

Today


salam..
salam..
selamat ulang tahun ustaz..


salam..



semoga panjang umur dan dimurakhan rezeki..



tq :]
harap2.. :]
kamu bila nak kawen ?


kawen??
sape laa nk kawen dgn saya ustaz..


<married...



oo..
saya dgn ilham..
:p
saja buat mcm tu
hehehe


lor...
wat saspen je.
ingat kot dah nak bermenantukan classmate..


hehee..



cantek la..
2-2 silibus sama..


ustaz nie..
malu saya..
kwn2x dulu..
ada jodoh ada laa..
:)


benda baek kena cepat..
tp awat bunyi mcm sadis je..


sadis??
nmpak sadis kaa??


intonasi ayat tu..



mmng power laa ustaz nie..
tngk ayat pown bleh taw noh..
cayalah..


instinct je.. x semestinya btul..



btul2x..
kelab fc tak da wat pape ka untuk smbut besday ustaz..


ikutnya smlm... tp ust blk kg..
suma pakat wat muka seposen... :[


ooo..
yaka..
kecian kat depa..
ustaz buat laa kt rumah ustaz..
leh saya p..
saya dok dkt jaa dgn rmah ustaz..


uweks.
tunggu kamu kawen la..


tngu saya kawen awat plak...



mai ngan husband sempoi sket..
bleh ajak budak kelas same.


adoi.. kena lagi..
tu laa kami semua pown dah lama tak jmp dgn ustaz..
dok nmpak dlm keta jaa..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...