Sabtu, 18 Disember 2010

BABAH VS ABAH ???


cenyum semua cenyum cepat...
daa owg nk tngkp gmbar kita nie..
repair laa pape yg patut noh...
hehehheehee
kat atas nie babah saya..
kenapa babah?? n kenapa tak abah???
nak tau kenapa???
coz babah n abah adalah owg yg  berbeza...
huhuhuuuu..
dua2x saya sayang..
kat bawah nie plak baru laa abah saya...


mcm curang jaa kan..
opppsss... curang??? heheheheheee
saya tak pernah curang taw..
setia kat seowg jaaa...
apa beza babah n abah erk???
babah adalah owg yg saya syg, saya cinta n saya rindu..
abah plak adalah kwan kelas saya..
suka pnggl dye abah coz gaya dye tuu mcm seowg abah.. hehehee
and satu lgi, dye laa palling besar dlm kelas..
hndsame kan abah saya.. dye seowg pemalu.. jgn main dgn rmbut dye tu... bahaya k..
BUT! lagi handsme my babah k.. muuaacchhh!! love you babah.. 

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...